UNITEN ( PUTRAJAYA) PART 2


ASSALAMUALAIKUM


* meh2.. aku nak tujuk ID card aku.. card nie cuma ambil masa 7 minit nak buat.. muka aku nampak macam demam selsema..tapi sbnrnya x pon *





:)  nak tahu macam mana tempat tinggal student UNITEN??






nie sbnrnya jalan dari library nak g bgunan admin.. ha3.. bukan tmpt tinggal..



tasik..tempat riadah dekat dgn kelompok ILMU ... ILMU tu nama tmpt tinggal kitorang..



pemandangan apartment di tepi pondok pengawal



jalan menuju ke I4 rumah aku..


signboard tempat tinggal pelajar


laluan ke I4


laluan ke I4


sebelum naik tangga.. beli air dulu.. penat jalan ha3..


I4 - 01 -01.. welcome to my house..


I4 - 01 -01


housemate aku jadi model depan pintu rumah.. setiap tingkat ada 4 rumah..


nie ialah card pintar.. means kita kena topup kad tu kalau kredit dah habis..utk bagi eletrik sentiasa ada.. ha3..dan aku x taw cmnr nak guna -.-''



rak kasut & kabiet setiap sorang dapat 1..tepi pintu masuk..


pandangan menghadap pintu masuk dan rak kasut


pandangan menghadap ruang tamu dan ruang makan..


pandangan menghadap ruang tamu & ruang makan


tempat makan.. barang2 tu bawak sendiri lah.. just diorg sedia meja..kerusi..singki.. ha3.. :3


pemandangan ruang tamu lebih dekat


pemandangan dari balkoni or ampaian...


cermin & singki.. tepi bilik air


gambar bilik air dari hadapan pintu bilik aku..


bilik ada dua.. setiap bilik share 2 orang.. A & B.. aq n azira.. C & D.. naz n khai


gambar bilik dari tempat makan..


bilik air rumah kami.. shower n tandas


bilik air


meja belajar bilik A & B


meja belajar bilik aku ( A & B)


meja bahagian partner bilik aku


meja dan katil bahagian aku.. ha3..


katil bilik A & B bertemu


almari pakaian bilik A & B 



( yg tergantung kad ID & tuala MPP tu aku punya almari.. ha3)




housemate aku punya bilik.. bilik C & D


katil pisah bilik C & D


almari pun asing2..ha3..


rehat di tepi tasik depan apartment ilmu


makan pizza


berebut -berebut.. ha3..


bismillahirohmanirohim... makan dulu...


tu Masjid Uniten.. cun x tasik?? ha3..


housemate aku.. 


SELAMAT DATANG KE ILMU



thanks to PPI (pesatuan pengajian islam) coz bagi penanda buku yang comel nie.. :)

--------------

aku harap semua orang berada dalam keadaan happy... ha3.. ok cite pasal UNITEN.. aku suka dengar lagu UNITEN.. pergh.. asyik.. main dalam minda aku..


LAGU UNITEN


A.P.I -PELITA


LANGKAH PERTAMA 

(video ni aku tak tau bila punya tahun,,ha3..)

---> diatas  ini merupakan lagu rasmi untuk orentasi <---

-------------------


nie merupakan senaman yang kitorang buat bila mengantok... ha3..comel bebenor.. kadang2 menari salah jew..tapi layan jlah..

----------------

Comments

  1. brape A nak masuk kat uniten ni?..
    sy nak ambil bidang kejuruteraan mekanikal

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

CHORD PIANO - MAAFKAN AKU

UNITEN (PUTRAJAYA) PART I