MENARA GADING :D

BISMILLAHIROHMANIRAHIM...

Alhamdullilah.. tak sangka yang aku bakal menjejakkan kaki ke U.. makin kita meningkat usia.. makin banyak pengalaman yang kita dapat.. aku rasa sangat bertuah sebab dianugerahkan kawan2 yang baik spnjg sesi persekolahan.. tak kira sek menengah or sek rendah... terima ksh yg x terhingga utk cikgu2 aku.. JASAMU DIKENANG... parents aku yg berkorban tanpa jemu.. 

# rasanya semua org pernah rasa kegagalan.. ha3.. aku mulai rasa kegagalan tu bila msk sek men..well bljr arab mmg susah.. lagipun kena ada minat sama..

# GAGAL  bkn lah smthg yg bgs.. tapi kira aq failed bermaruah sbb dlm 25-39.. not bad lah..ha3..


# so bila naik F5.. dua kali aku failed.. -.-".. memalukan.. tapi aq dah cuba sehabis baik..hmm.. aq rasa tercabar bila ustaz aku kata.. " kamu nak SPM kamu pnya gred wrna merah sama mcm baju ke?? cukup lah bju n tudung kamu merah.. " oh.. F5 aq mpp... ha3..

# benggang pnya pasal..aku study hard utk trial SPM khususnya arab.. hmm.. rezeki mngkin x berpihak kat aku kot.. dpt lah  43% .. lulus tapi E...

# mungkin disebabkan aku x putus asa.. aku spend masa lbh krg 1 minggu study arab.. bljr dgn semua kwn2 aku yg teror arab ... oh mention nama < husna azizan, alia dalilah, sharinatul sofieah, suri nur asma, ummul mukminah,yati harris,khairunnisa,raja ezzah syamimi,solehah farhin nabila, shariqul aiman> n ramai lagi lah... tapi plg bnya sgt berbakti SERN, SKELE, UME & CIQUL... ha3... thanks hampa.. :)

so... aku dapat B utk SPM.. Air mata meleleh...wktu ambil result..bhahahaha... memori yg x akan aku lupa... x de rezeki dpt A... tapi LOMPATAN SAUJANA tu..



>> sekarang aku nak smbg bljr dkt UNITEN .. buat Foundation In Mechanical Engineering.. wish me All the best.... semoga setiap insan berjaya,,,yg penting kita x putus asa..thanks korang... have a nice day.... 












> fikanorshah <

Comments

  1. bukan selama2nya kegagalan akan berpihak kpd kita...insyaAllah kalau kita berusaha Allah akn tolong...move on dear!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup.. klu ada usaha beserta tawakal insyaAllah boleh.. :D

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

UNITEN ( PUTRAJAYA) PART 2

CHORD PIANO - MAAFKAN AKU

UNITEN (PUTRAJAYA) PART I