CHILDHOOD FRIENDS




Sangatlah mendukacitakan kalau korang x ada memori tentang childhood... hmm... zaman childhood aku sangatlah awesome... rasa sedih bila dah jadi besar.. tapi bahagia sebab sekurang - kurangnya aku masih ingat zaman kanak2 aku.. menjadi matang memerlukan banyak pengorbanan .. kena matang seiring dengan usia.. perlu bertanggungjawab dengan apa yang kita buat... wooooo.. ha3.. x sangka aku dah besar..  ^_^ ..




memori waktu kecil tu memang bernilai..


.....................................................


MEREKA INI MERUPAKAN BESTIES AKU DI ZAMAN CHILDHOOD SAMPAILAH SEKARANG ... \(*_*)/


# mereka dah semakin cun melecun... ha3...

# kawan waktu senang banyak..waktu susah sangatlah susah nak jumpa.

# hargailah kawan2 anda... ha3.. :P





NUR SHAZREENA 



NURDINI SYAZWANI  



FATIN DALILA


----------------------------------------------------------







LOVE ALL OF U FRIENDS.. BESTIES FOREVER :D






Comments

Popular posts from this blog

UNITEN ( PUTRAJAYA) PART 2

CHORD PIANO - MAAFKAN AKU

UNITEN (PUTRAJAYA) PART I