SENIOR AKU !!! O_o





aku memunyai ramai senior yang awesome...  dengan perangai yang memang gila2.. ha3.. kehadiran diorang menceriakan lagi hidup aku... thanks to all this senior.. Lots Of Love ...




* kak nisah *

- yang ni merupakan ketua dorm aku waktu F3.. aku sangat respect dgn beliau... sayang tahap GIGA... ha3.. mmg sporting habis arh.. pendapat aku.. daripada semua sudut dia teror... nyanyi..baca quran.. silat...sukan...pelajaran.. rumah tangga??? ha3..  tangan seni tuh... complete bak hang...  :D





* kak syikin *

ha3.. kak ekin nie mmg sempoi terok...lawak guling2 aku bila mpp f5 dok dgn dy... peka dari setiap sudut...mmg awesome trok...teror syariah kot... hu3.. dia yg pki baju merah.. yg angkat peace tu kawan aku.. ha3.. 




* kak azzafirah *

nie senior aku time F2.. kira katil aku sebelah dia... mmg baik,, jenis style lembut.. oh aku suka...ha3... lama dah tak mesej... tapi hati tetap sayang.. 




*kak g-ah*

kami satu dorm tahun 2010 dan 2011... well aku rasa result PMR n SPM aku sama macam dia...ha3.. sangat sporting... comel jew orang dia... kira dulu aku paling rapat dengan dia... sayanag dia banyak2... boleh tara tu?? ha3...




* affan roshidi *

dia nie memang otak cair.. pelajar pandai sekolah aku untuk batch dia.. ha3.. sekarng tgh buat medic kt Mesir... SPM dia straight A's kot... ha3.. dulu time sekolah... aku tak pernah tegur.. dalam FB baru kenal... x sangka dia memang awesome.. lawak...oh ...pendengar yang baik... tapi kalau mengusik or kondem orang....perghhh... pedas terok...ha3... apa2 pon aku doakan dia jadi DOKTOR yang berjaya dunia akhirat... 


# SENIOR aku yang lain best and awesome gak... cuma aku x larat nak story..so to all my seniors ... All the bEST in your life.. May Allah bless all of you.. Good Luck in exam.. :D





I LOVE U SENIOR





THANKS FOR EVERY SINGLE THINGS !!!

Comments

  1. huk allloh adik sayang~ terharu sangat.... huhu... thanks... (^^,) bab rumah tangga xtwula lg...dlm persediaan...haha :P sayang adik n rindu sangat2 jugak.. pape pun..jga diri.. Fi hifzillah (aku x mampu menjagamu..jadi, aku serahkan pada Allah untuk menjagamu sayang) :) Daa~ Salama'laik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha3.. most welcome... :) take care too... salam alaik.. semoga Allah selalu mendekatkan hati antara kita..

      Delete
    2. alllaa...akak cek2 balik acc ats 2 x guna.. niy acc yg betul2 tw.. :P

      Delete
    3. wokey..done follow akak.. ha3.. :3

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

UNITEN ( PUTRAJAYA) PART 2

CHORD PIANO - MAAFKAN AKU

UNITEN (PUTRAJAYA) PART I