PERJALANAN HIDUP






BISMILLAHIROHMANIROHIM


# PERGH.. AKU RASA SEDIH SANGAT NAK TINGGAL RUMAH.. EVEN DAH DUDUK HOSTEL 5 TAHUN & TINGGAL JAUH DARIPADA FAMILY ( RUMAH PERAK, SEKOLAH KEDAH.. RASA MACAM NAK NANGIS PON ADA.. HA3.. NASIB ADA BESTIES SATU U.. ALHAMDULLILAH.. AKU HARAP KALAU TERLEKA ADA YANG TEGUR DAN ADA YANG BIMBING.. KIRA ADALAH YANG KENAL DIRI KITA MCM MANA.. Raja Ezzah Syamimi thanks.. 


# kepada semua tahun 1995.. batch 11.. aku sayang korang.. may all this precious moment remain in our heart.. aku dengan rendah hati memohon seribu kemaafan..kalau sepanjang hampa kenal aku. aku ada buat salah silap.. have a nice day... enjoy and take care.. semoga Allah mengeratkan hati antara kita.. Lots Of LOve.. :D


SEKOLAH KEBANGSAAN KAPAR (SELANGOR)


sekolah aku waktu darjah 1.. ok tapi budak tu bukan aku lah..sbb pic nie aku ambik kt image google memandangkan aku x de gambar sekolah.. ha3..


SEKOLAH KEBANGSAAN SEBERANG JAYA ( PULAU PINANG)


ini merupakah sek ren aku darjah 2 sampai 6... perghhh.. aku mmg sayng sgt sekolah nie.. sekolahku syurgaku...banyak benda aku belajar...kawan dengan pelbagai bangsa..jadi besties.. belajar ttg agama n budaya bangsa lain.. sangat2 awesome.. :D


SMKA AL- IRSHAD (PULAU PINANG)


nie pulak sek men pertama aku..kira aku masuk dri bln 1 sampai bln 6... kira time F1 2007..
budak sekolah aq dri SKSJ yg msk situ termsk aku.. 10 org.. banyak jugak kenangan aku..tambah2 time orentasi... mmg seram habis..tapi lawak bila ingat smla...


SMKA SIK (KEDAH)


nampak x tu.. PENGIKTIRAFAN SEKOLAH KLUSTER KECEMERLANGAN ?? ha3.. lolz.. nielah sekolah yg aku pindah time F1 bulan 7... sekolah nie mmg cun habis..besar..luas..tenang.. sbb kawasan dia kira pendalaman jugak lah .. pagi2 sejuk jew.. wifi free...bhahhaha... 



nie classmate aku time F5.. kami 5ir (ibnu rushd) 2012..  daim..azfar..azim.. syazwan.. nazif..



hostel puteri 


surau SMKAS



bas sekolah.. irnaini aqna jdi model aku.. sorry wei ambik pic nie dri fb hg..ha3..



pemandangan asrama  dari atas..



ini time SPM...last paper utk kelas sains.. baju merah tu aku...ha3..



yang nie aku x pasti form bpe.. nurin & aku.. kami besties.. :)



kolam??


raja n aimy jadi model aku plak..yg blkg tu dewan sekolah.. :)



pelajar lelaki batch aku... yang berdiri dari kanan : afiq, azim, syafiq, keon, syazwan, daim. duduk belah kanan : amar, safaruddin..



experiment kimia time F4...



aku rasa nie port plg rmai bdk SMKAS suka ambik gambar.. sebab?? erk aku pon x pasti..



dataran kejat


tempat menunggu di Hostel puteri


hostel puteri


makmal bio


pic ni kat library sekolah.. photographer : cik hayati harris..


kem kempimpinan sahsiah


4is (ibnu sina) classmate perempuan..kls aku time F4..



aina, isma, raihan makmal kimia.. F4


kem kepimpinan sahsiah


kantin SMKAS


kami umat terbaik.. F4.. batch 11..


ceramah Ustaz Lah


4is.. gambar kelas.. :3


F4..asyraf ... kem kepimpinan sahsiah


yati harris.. dalam kelas 4is.. besties aku..ha3..


laluan kelas F5


laluan dewan makan puteri model : Salam Gegeh


tangga surau SMKAS .. model : salam gegeh..ha3..


SALAM GEGEH.. luv u..:)


pemandangan pondok dan padang sekolah dari koridor atas





 sepanjang 5 tahun.. secara sedar atau tak...kita membesar bersama.. aku sayang batch 11...



walau dimana jua kita berada.. berpisah itu pasti...aku doakan kejayaan kita bersama.. menuju ke arah lebih gemilang.. All The best... akhirnya selesai sudah aku dekat SMKAS... 


KOLEJ KOMUNITI MANJUNG (PERAK)


kursus fesyen pakaian tradisional wanita..


classmate KKM... ha3..


UNITEN ( PUTRAJAYA)



18 MEI 2013...bermulalah perjalanan hidup aku di menara gading... sekian.. semoga hari2 kita dipenuhi keberkatan..


Comments

  1. weh sdeyhnya,...huhuhuhu...air mta aq nk jtuh dh..huhuhuh..

    ReplyDelete
  2. all the best untuk kita semua.. huhu.. cam x caya pakat nk bwa haluan msg2 dh.. :')

    ReplyDelete
  3. rindu smkas bila tngok semua gmbr nih...huhu...

    ReplyDelete
  4. Sini bermain di arena-domino.net
    Banyak hadiah hujan uang jutaan rupiah setiap hari
    Bonus mengajak teman 20%
    Tidak memberikan janji tapi memberikan bukti kepada anda semua

    Mari Bergabung sekarang juga di arena-domino.net
    Banyak total Jutaan rupiah menanti anda

    WA : +855964967353

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

UNITEN ( PUTRAJAYA) PART 2

CHORD PIANO - MAAFKAN AKU

CHORD PIANO - SETIA HUJUNG NYAWA