That Little Things








hmmm... dah lama x update blog..hahahahaha... well sebab sibuk maybe..  final exam pon dah dekat.. means SEM 1 bakal melabuhkan tirai... auchhhhhhh... sedih... hmmm..untuk berapa hari ni ada lah pekara yang buat aku sedih... x tau camner nak cakap.. i really miss my school.. 


kadang-kadang ada pekara yang susah nak faham...mengharap orang lakukan sperti apa yang kita lakukan adalah sia2.. sebab masing2 berbeza... right??? 


entah lah... berapa lama masa yang diambil untuk faham seseorang pon aku x tau.. aku rasa complicated.. mungkin aku cuba berlagak cam x de pape.. bajet tough ar..hahahhaha...padahal hati dalam sentap... 
kalau boleh mmg nak jaga hati semua orang...tapi x mungkin...susah!!!






 Ya Allah, berikanlah kekuatan dalam aku menempuh hari2 seterusnya... kau berikanlah kesabaran dalam hati ini....Mudahkanlah aku dalam memaafkan orang lain.. lembutkanlah lidah aku dalam memohon kemaafan.. Amin...






MENGHARAPKAN YANG TERBAIK  :)




so true... hahahha...zaman moden... macam ni lah.. XD


-----------


Avril Lavigne - Here's To Never Growing Up






THE END...TEHEEE

Comments

Popular posts from this blog

UNITEN ( PUTRAJAYA) PART 2

CHORD PIANO - MAAFKAN AKU

UNITEN (PUTRAJAYA) PART I