18 ON 1/8 :D







Alhamdullilah.. Umur dah 18 secara rasmi..kalau ikut tarikh islam 4 Rabiul Awal.. kira mmg dah 18.. hahahaha.. Tapi x pew sambut 2 kali.. Oh ! bercakap soal ni.. rasanya setiap kali hari lahir aku.mesti ada exam... Memang dah tersurat ke apa??


Kepada yang ucap dan ingat terima kasih banyak2.. hahaha..sebenarnya aku pon x ingat.. sebab balik dari buka puasa dengan Affan, syilah dan eqeen.. Aku migrain so terus tido.. Orang first yang wish.. My beloved sister Acik, Syazana.. hahaha.. padahal baru pukul berapa entah.. belum masuk 1/8..


Aku mengharapkan yang terbaik untuk semua orang yang berada disamping aku.. hmm, hari lahir di bulan Ramadhan sama macam time F5..bezanya.. aku x sambut dengan G7S.. hahaha.. Suasana yang berbeza.. 



kalau tanya aku nak hadiah apa.. hmmmm.. Tolong hadiahkan aku Yassin.. Doakan segala urusan aku dipermudahkan.. InsyaAllah.. 







P/S : yang call dan text dan nyanyi utk aku sebab nak wish tu thanks a lot.. sayang semua banyak2.. hahahaha.. 



well..sedang memikirkan tempat yang best untuk ajak big boss keluar makan bila balik Perak 3/8 .. So Abah make sure you are prepared..  :3


We are not what we seem. We are more than what we seem. The actor knows that. And because the actor knows that hidden inside himself there's a wizard and a king, he also knows that when he's playing himself in his daily life, he's playing a part, he's performing, just as he's performing when he plays a part on stage. "





Smile always and have a nice day today.. Ramadhan kareem.. May Allah ease everything.. :)


Teheeeeee!!! LOL..

Comments

Popular posts from this blog

UNITEN ( PUTRAJAYA) PART 2

CHORD PIANO - MAAFKAN AKU

UNITEN (PUTRAJAYA) PART I