Kerja Kosong ?








Bismillahirohmanirohim.. well, ni dah hampir seminggu aku bercuti.. Tajuk entry ni pasal... aku yang mencari kerja kosong...  Aku x tau lah plak yang cari kerja kosong utk SEBULAN tu susah.. hmmmm... sebenarnya aku pon segan gak bila nak tanya asyik x dapat.. tapi pengalaman lah kan..


Pekara paling lawak bagi aku bila mintak kerja..  orang akan cakap  and tanya .. " Adik umur berapa? "  " memamg dah x nak belajar ke? "  " adik nak kerja apa?" well, aku tau lah UNITEN ni memamg semester break dia lain sikit.. hahaha.. bila aku gtaw kata ni cuti sem.. dah degree.. semua buat muka tak caya.. hmmm... sebab aku g mintak kerja pakai seluar track n tshirt biasa n tudung bawal yang serabai ke sampai semua cam tak yakin dengan aku..


Balik - balik alasan.. kami  nak at least yang cuti sem dia dua or tiga bulan.. hmmmm... banyak benda yang nak diajar.. permasalahannya aku kan nak jaga kedai biasa2 je.. x pon cuci pape ke.. hmmmm... benda basic.. dekat rumah pon selalu buat... tapi susah sangat nak dapat..adoiiiiiiiiii... x tau lah nak kata apa...


Along cakap.. kau ni risau sangat sem break je pun.. sebulan plak tu.. x de nak rasa bosan punya.. cari kerja macam dah grad.. muka g mintak kerja cam dia menganggur.. lolz.. habis nak wat muka apa? muka spongebob ke.. haishhhh.. macam2.. hahahaha.. Dari susah hati baik aku wat lek.. ikut mama g sekolah dia... jadi cikgu tak rasmi...  kehkehkehkeh...


rasanya tu je kot.. aku ni maid kat rumah.. so bye2 korang.. Have  a nice day :)


Comments

Popular posts from this blog

UNITEN ( PUTRAJAYA) PART 2

CHORD PIANO - MAAFKAN AKU

CHORD PIANO - SETIA HUJUNG NYAWA