Finish My First Sem Degree










hye guys! i'm back after finish my first semester for degree.. Hopefully everything gonna be okay. well, seems a lot of things had happend to me.. i just don't know why.. but my feeling is so so so so weak.. Easy to be hurt.. Asishhhh.. I need medicine to make sure my heart still working well..


hmmmm... kalau bercakap pasal pelajaran tipu lah tak stress.. sangat stress.. sangat ! sangat ! semester ni paling aku boleh catch up TITB.. ahaaa.. Tamadun islam Tamadun Barat.. macam sejarah.. Yeah, sebab tu subject yang aku suka.. so memamg boleh masuk dengan jiwa ni.. yang bermasalahnya sikit tu haaaa.. Advance Calculus, Material, Engineering Graphic, Programming.



Pasal relay? hahahaha.. sometimes okay sometimes gaduh. Normal? maybe.. hmmm.. Pendapat aku biasalah kalau kita cerewet, cepat jealous, banyak membebel... Dah nama pon Sayang. hmm.. kalau x sayang.. langsung x kisah.. erghhhhhhh... x faham gak dengan apa yang ada dalam kepala diorang.. hahaha.. perempuan or lelaki yang pelik?


Aku ingat nak kerja part time utk sebulan sem break ni.. tapi x tau lah.. harap2 menjadi.. esok aku nak g bertanya kat mall.. huhuhuhu.. Tu jelah untuk entry kali ini..




Comments

Popular posts from this blog

UNITEN ( PUTRAJAYA) PART 2

CHORD PIANO - MAAFKAN AKU

CHORD PIANO - SETIA HUJUNG NYAWA