Turner Of Heart




Lama tak menulis.

Mungkin sibuk? Ya sibuk.

Sekarang dah nak habis first year second semester degree.

Banyak benda yang aku lalui sepanjang semester ni.

kadang - kadang rasa nak tersungkur. Jatuh. Nangis. 

hmmmmm

Susah nak meluah. sebab  tak ada yang faham

sebab bila meluah kita yang di persalah

Kita ada Allah. Tahu. 

ceritalah dekat Allah. Tahu.

cuma manusia ni, kadang - kadang dia perlu seseorang jugak untuk meluah.

To be honest

tak tahu apa yang diri sendiri rasa

nampak normal luaran

tapi dalam

aku takut keputusan exam, walaupun dah buat sehabis baik

aku takut dengan parents, takut jadi anak yang tak baik

aku takut dengan Tuhan, sebab banyak dosa aku

aku takut dengan orang yang aku sayang, sebab aku banyak kekurangan

banyak aku fikir

serabut kan?

Harap penantian aku yang 4 tahun kau tak persia

sebab aku tak nak benci kau

sebenarnya aku takut

hahahahaha

takut diri tak kuat

sabar syaf. sabar.

Comments

Popular posts from this blog

UNITEN ( PUTRAJAYA) PART 2

CHORD PIANO - MAAFKAN AKU

UNITEN (PUTRAJAYA) PART I